Keskustelu
« aihelistaan
FinTrailO 2026
-
nimimerkkiEero H
6.3.2026 klo 09:24Rasti-Jyry ja Helsingin Suunnistajat järjestävät 16.-17.5. FinTrailO 2026:
Lauantai 16.5. klo 11.00 TempO – 8 asemaa
Lauantai 16.5. klo 13.00 PreO1 – 1,4km, 28 rastia, max aika 2h 6 min
Sunnuntai 17.5. klo 11.00 PreO2 – 0,7km, 32 rastia, max aika 2
Kilpailut järjestetään Helsingin Myllypuron koululta. Maastot ovat enimmäkseen avokalliomaastoa. Reitit on kovapintaista hiekka- tai asfalttipintaista ulkoilutietä, joilla on pieniä ylä- ja alamäkiä.
TempO: Tuomo Markelin, Helsingin Suunnistajat
PreO1: Eero Hakanen, Rasti-Jyry
PreO2: Ari Tertsunen, Nurmeksen Sepot
Ari Tertsunen: aet@econocap.com
Ilmoittautumiset on avattu Rastilippuun (Irmaan).
Tarkemmat tiedot kisasivuilta:
https://www.rasti-jyry.fi/fintrailo-2026-2/
https://helsinginsuunnistajat.fi/fintrailo-helsinki-16-17-5-2026/
Tervetuloa! -
nimimerkkiTuomo M.
6.5.2026 klo 20:08FinTrailO 2026 odottaa 1½ viikon päässä. Ilmoittautua voi vielä lauantaihin asti. Ulkomailta on tulossa yli 50 kilpailijaa, joten haastajia riittää. Tervetuloa! -
nimimerkkiPepi
15.5.2026 klo 14:08Milloin kilpailuohjeet tulevat? -
nimimerkkiTuomo M.
18.5.2026 klo 16:05Tässä linkit FinTrailO 2026 yhteistuloksiin:
Physically Challenged
https://eventor.orienteering.sport/Documents/Event/10490/1/Combined-Results-Physically-Challenged
Junior
https://eventor.orienteering.sport/Documents/Event/10491/1/Combined-Results-Junior
Open
https://eventor.orienteering.sport/Documents/Event/10492/1/Combined-Results-Open
-
nimimerkkiPekkaS
18.5.2026 klo 20:06Kiitokset erinomaisen hienoista kisoista.
Monelle jo tuolla tapahtumapaikalla kehuin, että nyt oli juuri sitä mitä tarkkuussuunnistus parhaimmillaan on ja pitäisi aina olla. Kartan ja maaston lukua ilman turhaa kikkailua. Mahtavan hienot maastot, kartat viimeisen päälle ja upeat radat.
Erityiskiitos ratojen tasaveroisuudesta. Mielestäni kaikki oleellinen oli havainnoitavissa aivan yhtä hyvin pyörätuolissa istuen kuin kävellenkin. Hyvät kulkureitit ja riittävästi tilaa pyöriä apuvälineiden kanssa.
Olen ollut aika turhautunut jo jonkin aikaa, kun on tuntunut, että pyörätuolin kanssa liikkuvat yritetään savustaa kisoista tekemällä radoista mahdollisimman hankalia. Nämä kisat palauttivat innostusta rutkasti.
Vielä kerran, suuret kiitokset Tuomolle, Eerolle ja Arille, sekä kaikille kilpailujen järjestelyissä mukana olleille. Ja vielä erityiskiitokset Petterille aivan upeista kartoista. -
nimimerkkiKyllis
18.5.2026 klo 21:57Upeat keväiset kisapäivät. Kiitokset järjestäjille, jokahittelle! -
nimimerkkiMartti
18.5.2026 klo 22:25Kiitos hienoista kisoista.
Kilpailun aikana jo ajattelin, että näin hienoa maastoa ja karttaa kannattaa käyttää tasuun enemmänkin. Eiköhän järjestäjäporukalla ole jotain suunnitelmia tulevaisuuden suhteen.