Keskustelu

« aihelistaan

FinTrailO 2026


  • nimimerkki

    Eero H

    6.3.2026 klo 09:24
    Rasti-Jyry ja Helsingin Suunnistajat järjestävät 16.-17.5. FinTrailO 2026:
    Lauantai 16.5. klo 11.00 TempO – 8 asemaa
    Lauantai 16.5. klo 13.00 PreO1 – 1,4km, 28 rastia, max aika 2h 6 min
    Sunnuntai 17.5. klo 11.00 PreO2 – 0,7km, 32 rastia, max aika 2

    Kilpailut järjestetään Helsingin Myllypuron koululta. Maastot ovat enimmäkseen avokalliomaastoa. Reitit on kovapintaista hiekka- tai asfalttipintaista ulkoilutietä, joilla on pieniä ylä- ja alamäkiä.

    TempO: Tuomo Markelin, Helsingin Suunnistajat
    PreO1: Eero Hakanen, Rasti-Jyry
    PreO2: Ari Tertsunen, Nurmeksen Sepot

    Ari Tertsunen: aet@econocap.com

    Ilmoittautumiset on avattu Rastilippuun (Irmaan).

    Tarkemmat tiedot kisasivuilta:
    https://www.rasti-jyry.fi/fintrailo-2026-2/
    https://helsinginsuunnistajat.fi/fintrailo-helsinki-16-17-5-2026/

    Tervetuloa!

  • nimimerkki

    Tuomo M.

    6.5.2026 klo 20:08
    FinTrailO 2026 odottaa 1½ viikon päässä. Ilmoittautua voi vielä lauantaihin asti. Ulkomailta on tulossa yli 50 kilpailijaa, joten haastajia riittää. Tervetuloa!

  • nimimerkki

    Pepi

    15.5.2026 klo 14:08
    Milloin kilpailuohjeet tulevat?

  • nimimerkki

    Tuomo M.

    18.5.2026 klo 16:05

  • nimimerkki

    PekkaS

    18.5.2026 klo 20:06
    Kiitokset erinomaisen hienoista kisoista.
    Monelle jo tuolla tapahtumapaikalla kehuin, että nyt oli juuri sitä mitä tarkkuussuunnistus parhaimmillaan on ja pitäisi aina olla. Kartan ja maaston lukua ilman turhaa kikkailua. Mahtavan hienot maastot, kartat viimeisen päälle ja upeat radat.

    Erityiskiitos ratojen tasaveroisuudesta. Mielestäni kaikki oleellinen oli havainnoitavissa aivan yhtä hyvin pyörätuolissa istuen kuin kävellenkin. Hyvät kulkureitit ja riittävästi tilaa pyöriä apuvälineiden kanssa.

    Olen ollut aika turhautunut jo jonkin aikaa, kun on tuntunut, että pyörätuolin kanssa liikkuvat yritetään savustaa kisoista tekemällä radoista mahdollisimman hankalia. Nämä kisat palauttivat innostusta rutkasti.

    Vielä kerran, suuret kiitokset Tuomolle, Eerolle ja Arille, sekä kaikille kilpailujen järjestelyissä mukana olleille. Ja vielä erityiskiitokset Petterille aivan upeista kartoista.

  • nimimerkki

    Kyllis

    18.5.2026 klo 21:57
    Upeat keväiset kisapäivät. Kiitokset järjestäjille, jokahittelle!

  • nimimerkki

    Martti

    18.5.2026 klo 22:25
    Kiitos hienoista kisoista.

    Kilpailun aikana jo ajattelin, että näin hienoa maastoa ja karttaa kannattaa käyttää tasuun enemmänkin. Eiköhän järjestäjäporukalla ole jotain suunnitelmia tulevaisuuden suhteen.

« aihelistaan

Osallistu keskusteluun

tai aloita uusi keskustelu »

FinTrailO 2026

Ethän ole robotti? Kirjoita yhteenlaskun vastaus alle.

viisi + kolme =