Keskustelu

« aihelistaan

Ratamestariseminaari marraskuussa (online)?


  • nimimerkki

    Anna Jacobson

    18.9.2020 klo 11:10
    Hei!

    Olisiko kiinnostusta osallistua virtuaaliseen ratamestariseminaariin marraskuussa? Seminaarissa voisi olla pari esitystä (yksi lasten radoista ja yksi aikuisten) ja sen lisäksi keskustelua radoista, tehtävistä ja kartoista. Voisin kehittää ajatusta eteenpäin, jos innostusta on.

    Voidaan toki harkita myös seminaaria, jossa tullaan paikan päälle, mutta ensisijaisesti suunnittelisin tässä vaiheessa sen pitämistä netissä. Joka tapauksessa osallistujilla pitää olla mahdollisuus osallistua netin kautta, vaikka osa kokoontuisikin jossain.

    Lasten ratojen ja taitotasojen ohjeiden tekijöille/päivittäjille suuret kiitokset vielä (lukekaa uutiset)!

  • nimimerkki

    Lauri M

    18.9.2020 klo 13:04
    On kiinnostusta osallistua!

  • nimimerkki

    Pinja

    21.9.2020 klo 05:37
    Olen kiinnostunut.

  • nimimerkki

    Esko

    21.9.2020 klo 17:49
    Hyvä idea!

  • nimimerkki

    Hanna

    21.9.2020 klo 20:44
    Olen kiinnostunut osallistumaan virtuaalisesti.

  • nimimerkki

    Juha

    22.9.2020 klo 15:50
    Kiinnostaa. Mieluiten pimeänä marraskuun iltana tai sateisena viikonloppuna.

  • nimimerkki

    Antti

    22.9.2020 klo 21:07
    Osallistun.

  • nimimerkki

    Anna Jacobson

    23.9.2020 klo 14:16
    Hienoa! Heti kun saan sähköpostini toimimaan, laitan postilistalle sekä tänne Doodle-kyselyn ajankohdasta. Trailo-mailin kanssa on ollut jotain häikkää, ja postituslistat ovat siellä.

  • nimimerkki

    Anna Jacobson

    28.9.2020 klo 11:32
    Laitoin maililistalle tietoa tästä sekä linkin Doodleen ajankohdan päättämiseksi. Jos joku ei saanut mailia, mutta haluaisi, ilmoittakaa siitä mulle, mieluiten osoitteeseen trailo ÄT suunnistusliitto.fi tai sitten tässä ketjussa (ja mailiosoitteenne).

  • nimimerkki

    Janne S

    4.10.2020 klo 23:56
    Minäkin voin osallistua, jos on märkää tai pimeää :D Muuten ajankohdalla ei niin ole väliä.

  • nimimerkki

    Anna Jacobson

    13.10.2020 klo 08:08
    Marraskuun 16. päivän ilta tulee olemaan pimeä ja sateinen. Tavataan siis online klo 17-20 ratamestarikoulutuksen merkeissä! Lisätietoja seuraa.

    Tämä päivämäärä sai selkeästi eniten ääniä Doodlessa.

  • nimimerkki

    Anna Jacobson

    13.11.2020 klo 09:28
    Olen nyt lähettänyt linkin kokoukseen ja lisätietoja tarkkuussuunnistuksen sähköpostilistalle.

    Jos olet listalla, mutta et saanut viestiä, tai jos haluat liittyä listalle, tai jos haluat koulutukseen mutta et listalle, ilmoittaudu tässä tai osoitteeseen trailo ÄT suunnistusliitto.fi!

    Nähdään maanantaina! Näköjään olin laittanut tuohon ylle, että tapahtuma kestäisi kolme tuntia. Näin pitkää siitä ei varmastikaan tule, mutta toki on toivottavaa, että keskusteltavaa löytyy! :)
« aihelistaan

Osallistu keskusteluun

tai aloita uusi keskustelu »

Roskapostin esto ei onnistunut. Ole hyvä ja yritä uudelleen.
Ratamestariseminaari marraskuussa (online)?