Keskustelu

« aihelistaan

Tarkkuussuunnistusta erityiskoulun oppilaille 1.-2.10.2019. Turun Impivaarassa


  • nimimerkki

    Juha

    15.5.2019 klo 13:30
    Ylläpitäjä on muokannut tätä viestiä.
    Turun Kaupunki pyysi Turun Metsänkävijöitä järjestämään tarkkuussuunnistusta Katariinan koulun erityiskoulun oppilaille 1.-2.10.2019. Jos ymmärsin oikein niin kyseessä Turun ainoa tai ainakin suurin erityiskoulu ja paikalle on tulossa kaikki luokat eli 1-9. Heillä silloin liikuntapäivät ja varmaankin molempina päivinä olisi porukkaa tulossa suunnistamaan.

    Aikataulut ja osallistujamäärät tarkentuvat myöhemmin, mutta kaikille arkena päivällä paikalle pääseville suunnistustaitoisille olisi opastushommia tarjolla. Jos saatte sopimaan aikatauluihinne, niin laittakaa ylös kalenteriin. Ja pientä vinkkiä minulle siitä, että voitte olla käytettävissä jompana kumpana päivänä tai molempina. (jhiirsalmi at gmail.com tai kisapaikalla kauden aikana).

  • nimimerkki

    Anna

    15.5.2019 klo 17:31
    Ilmoittaudun mukaan auttamaan.

  • nimimerkki

    Pinja

    16.5.2019 klo 01:06
    Voin auttaa. Se, voinko olla molempina päivinä koko päivää tarkentuu työtilanteen mukaan, tällä hetkellä näyttää mahdolliselta.

  • nimimerkki

    Anna

    16.9.2019 klo 12:17
    Moi!

    Onko tästä lisätietoa? Tarvitaankohan minua? (jos ei niin mielellään jään pois, kun menoa on nyt ihan hirveästi) Aikatauluja?

  • nimimerkki

    Juha

    16.9.2019 klo 12:28
    Toistaiseksi tiedän, että 1.10. on luokilla 1-6 liikuntapäivä, jossa yhtenä lajina tarkkuussuunnistus. 2.10. yläluokilla sama. Pärjätään varmasti ilman apuja pääkaupunkiseudulta asti, mutta toki kaikki apu tervetullutta.

  • nimimerkki

    Juha

    23.9.2019 klo 13:56
    Nyt saimme hieman lisää tietoa tästä tapahtumasta. Kaikki, joilla on aikaa ja intoa tulla paikalle avustamaan ja opastamaan ovat tervetulleita. Laittakaa viestiä mulle suoraan tai sitten tähän ketjuun. Koulun puolesta on toivottu 6 rastin PreO-rataa, jossa kaikilla 3 lippua. Yritän toteuttaa heidän toiveensa radan suhteen. Olisiko jollain valmiina lajista mitään tietämättömille sopivaa ohjeistusta?


    "Tässä hieman tarkennuksia ensi viikon ti ja ke (1. ja 2.10.) maastoliikuntapäivien aikatauluihin ja toimintoihin yleensä. Kohderyhmänä ovat siis Katariinan erityiskoulun oppilaat (pääasiassa liikuntarajoitteita, dysfasiaa).

    Tiistaina 1.10.19 / luokat 1-5
    - oppilaita yhteensä 153 (saapuvat Impivaaraan klo 9.45)
    - Trail-O –suunnistusta klo 10.00 – n. 13.00 / pienissä ryhmissä aikuisen johdolla
    - suunnistuksen lähtöpaikka grillikatos

    Keskiviikko 2.10.19 / luokat 6-9
    - oppilaita yhteensä 161 (saapuvat Impivaaraan klo 9.45)
    - Trail-O-suunnistusta klo 10.00 – n. 13.00 / pareittain tai pienissä ryhmissä osa tarvitsee aikuisen mukaan"

  • nimimerkki

    Pinja

    23.9.2019 klo 14:03
    Olen tulossa molempina päivinä.
« aihelistaan

Osallistu keskusteluun

tai aloita uusi keskustelu »

Roskapostin esto ei onnistunut. Ole hyvä ja yritä uudelleen.
Tarkkuussuunnistusta erityiskoulun oppilaille 1.-2.10.2019. Turun Impivaarassa