Keskustelu

« aihelistaan

Rastikeskittimet


  • nimimerkki

    AriU

    2.10.2018 klo 09:10
    Hienoa, että suomalaisille on saatu nopeat ja ainakin PM-kisassa myös ahnaasti oikeaan ruutuun leimaavat uudet pihtileimasimet.

    Kovin moni on kuitenkin kaivanut vielä pientä lisävahvistusta varustepuolelle eli rastikeskittimiä on usempi kaipaillut jakoon.

    Lupailin niitä pinon tulostaa ja nyt sen myös olen muistanut tehdä. Otan kalvopinkan mukaan Prahaan, Pekan kisaan ja treenipäivään. Jos rastikeskittimiä kaipailette, niin vetäiskää hihasta.

  • nimimerkki

    Martti

    3.10.2018 klo 14:15
    Hyvä. Vetäisen hihasta Pekan kisassa tai treenipäivässä. Aiempi keskitin oli pudonnutkin kompassista kartoitustöissä.

  • nimimerkki

    pena

    3.10.2018 klo 17:03
    Moikka,
    "Metoo", nykäisen missä muistan.
    Eskon lahjoittamat tuhraantuivat liimaan. Täytyy investoida myös kompassi, mikäs se oikaan hyvä merkki ja mistä ostitte niitä?

  • nimimerkki

    Anna

    3.10.2018 klo 19:56
    #Metoo, treenipäivässä.

  • nimimerkki

    Pinja

    4.10.2018 klo 17:24
    Mäkin haluan, varakompassista puuttuu.

    Penalle tiedoksi, että hyvä kompassi on Silva expedition 54, nykyisin kai 55. 54:ssä 360 asteikko, 55:ssä 64 jako-osan (piiru? )-asteikko. Suunnistajan kaupassa tätä kompassia on ainakin joskus myyty, mutta joskus se on ollut lopussa. Itse olen kompassin nimelläbgooglettamalla löytänyt sopivan nettikaupan, taisi olla ruotsalainen. Suomalainen Uittokalustokin myi sitä joskus.

  • nimimerkki

    pena

    4.10.2018 klo 17:42
    Kiitos Pinja kompassivinkeistä. 6400 piirujako on ihan OK, mutta naapurien 6300 käy myös. Nyt vain Googlailemaan kauppiasta. Ostaako loku muukin uuden kompassin?
« aihelistaan

Osallistu keskusteluun

tai aloita uusi keskustelu »

Roskapostin esto ei onnistunut. Ole hyvä ja yritä uudelleen.
Rastikeskittimet