Keskustelu

« aihelistaan

Kisarata toiseen kertaan..


  • nimimerkki

    Timo

    29.5.2018 klo 20:07
    Kiitos HPV:lle ja HS:lle tasu-kisoista ! Uusi kokemus uudelle yrittäjälle. Hämmästyttävän nopeita ja tarkkoja nuo mestari Tasu-suunnistajat.

    Ehdottaisin, että heti kisan jälkeen voisi käydä kiertämässä ainakin PreO-radan uudelleen kartan kanssa, jossa on oikeat vastaukset. Näin uusi tulokas saisi paremmin ymmärrystä lippurivistön ja oikean ratkaisun kokonaisnäkemyksestä " luonnossa". Tällainen edistäisi uuden suunnistajan ymmärrystä/kykyä oikeisiin ratkaisuihin.

  • nimimerkki

    Juha

    30.5.2018 klo 09:30
    Usein kisoissa näin tehdäänkin ja joskus jopa ratamestarin vetämänä. Kysymällä löytää varmasti jonkun kokeneemman kisaajan uusintakierrokselle mukaan.

    Sääntöjen mukaan radalle saa mennä uudestaan tulosten valmistuttua ja valitusajan päätyttyä. Ideana se, että mahdolliset valitukset/protestit tehdään sen perusteella mitä kisassa nähtiin eikä esimerkiksi käydä tarkistuskäynnillä hakemassa valitettavaa niistä rasteista joilla tuli itse tehtyä virheitä.

  • nimimerkki

    Anu

    31.5.2018 klo 10:12
    Hyvä idea! Noinhan sitä oppisi, mutta ainakin mä olen kierrettyäni radan totaalisen väsynyt.Olisi hienoa, jos tuollainen olisi mahdollista esim. seuraavana päivänä.

  • nimimerkki

    Pepi

    31.5.2018 klo 10:58
    Seuraava päivä on monesta syystä hankala: Vain lähellä asuvat tai oleskelevat kilpailijat pääsisivät mukaan. Seuraava päivä on usein arkipäivä ja sopii huonosti järjestäjien ajankäyttöön. Monessa maastossa rastilippuja ei voi jättää valvomatta paikoilleen niin pitkäksi aikaa. Samanakin päivänä osa näistä syistä vaikeuttaa, mutta useimmiten "klinikka" jää järjestämättä siksi, että ratamestari on luultavasti väsyneempi kuin kilpailijat.

  • nimimerkki

    Timo

    1.6.2018 klo 22:24
    Juu, kyllä minunkin mielestäni uusintakierros heti kisan jälkeen.
« aihelistaan

Osallistu keskusteluun

tai aloita uusi keskustelu »

Roskapostin esto ei onnistunut. Ole hyvä ja yritä uudelleen.
Kisarata toiseen kertaan..