Keskustelu
« aihelistaan
Kilpailu (tai kaksi) 1.5.2017?
-
nimimerkkiAnna
30.8.2016 klo 15:18Järjestämme FinTrailO 2017 Espoon seudulla 29.-30.4.2017. Koska myös seuraava päivä, maanantai 1.5. on vapaapäivä, olisi todella hyvä, että joku järjestäisi silloin myös kilpailun pk-seudun läheisyydessä (about 0-100 km). Saisimme näin enemmän osallistujia sekä FinTrailO:on että sille maanantain kisalle.
Kiinnostaisiko jotakuta? :) Kisa voi olla PreO tai TempO tai molemmat! OIemme luonnollisesti jo mainostaneet sitä... http://ok77.fi/fintrailo2017 -
nimimerkkiMartti
30.8.2016 klo 21:55Ajatuksissa on ollut järjestää AM-tempo ensi keväänä, vähän niinkuin SM-esikisana. Vappu olisi tietysti yksi mahdollinen päivä.
Mutta sitä ennen minun on otettava sen ja SM-kilpailuiden järjestäminen puheeksi seurassa. Löytyykö tarvittavat vastuuhenkilöt ja riittävästi toimitsijoita paikalle?
SM-kilpailun järjestämistä en koe velvollisuutena, olinhan ratamestari jo 2012, siis etukäteen. -
nimimerkkiPepi
4.9.2016 klo 18:57Rasti-Nokialla vähän käväisi vappukisa mielessä, mutta porukalla arvioitiin sen olevan liian kaukana pohjoisessa. Kun suomenmestaruuksiakaan ei tullut, arvelimme senkin järjestelyn menevän muualle. Niinpä haimme vuoden 2017 pohjoismaista maaottelua 30.9.-1.10.2017.
-
nimimerkkiAnna
5.9.2016 klo 08:16Olisi hienoa, jos Martti tsekkaisit, onko teidän mahdollista järjestää! :) Tuon viikonlopun pieni haaste vapun lisäksi on, että se on Tiomila-viikonloppu. Tiomilan ajankohtaa ei oltu julkistettu vielä silloin, kun me päätimme päivämäärän.
Mä voin varmaankin tarvittaessa auttaa järjestämisessä maanantaina paikan päällä, koska tuskin olen voimissani kilpailemaan :D (paitsi jos joku järjestää tempon niin haluaisin myös osallistua järjestämisen lisäksi)
Ja hienoa, että maaotteluunkin näyttää olevan jo järjestäjä! -
nimimerkkiMartti
7.9.2016 klo 21:56Luulenpa, ettei RR:stä löydy tarpeeksi toimitsijoita täysimittaiseen Tempoon, kun on em mainittujen lisäksi Tuusulan suositut vappurastitkin samaan aikaan.
Mutta uskallan nyt luvata jotain yrittää tuolloin järjestää ja Annan avuntarjouksen otan mielelläni vastaan.
Mitenhän olisi yhdistetty kisa, esim preo-osuus n 15 A-tehtävää + 2-3 tempoasemaa. Tulos olisi Tempon tulos +60 sekuntia Preon väärä vastaus. -
nimimerkkiAnna
8.9.2016 klo 08:28Tosi kiva juttu! :) Ja yhdistelmähän kuulostais hyvältä. Jutellaan vaikka Haldenissa lisää, niin voidaan alkaa mainostaa tätäkin (tokihan olen jo optimistuina mainostanut aiemmin, että maanantaillekin tulee kisa :D ).
Osallistu keskusteluun
Roskapostin esto ei onnistunut. Ole hyvä ja yritä uudelleen.