Keskustelu
« aihelistaan
RR:n kuntorastit Oitissa
-
nimimerkkiJari
14.10.2013 klo 08:56Martin kuntorastirata kävisi malliesimerkiksi ja referenssiksi siitä millaisen A-radan tulisi olla. Se oli loistava.
Tehtävät olivat mielekkäitä pääosin kohteen valintatehtäväviä. Kallioalueen tehtävät olivat hieno "pikantti" välipala harjumaaston seassa. Liputus oli marttimaiseen tyyliin täsmällistä ja juuri sopivan väljää A-radalle. Liput oli pyritty laittamaan kartalta löytyville kohteille/muodoille. Tehtäviä ei tarvinnut hieroa, riitti kun luki karttaa ja valitsi oikean kohteen ja siitä lipun.
Kiersin radan n. 40min ja minulle tuli erittäin hyvä fiilis siitä rytmistä (n. 2min/rasti). Nautin todella paljon kartalukurytmistä, jota pystyi ylläpitämään. Se oli erilaista/poikeavaa E-ratoihin verrattuna, siellä kun pitää olla kaiken aikaa "varpaillaan". Tämän tyyliselle radalle on ehdottamasti paikka kuntorastien lisäksi kansallisissa. -
nimimerkkiAntti
14.10.2013 klo 09:30Olen Jarin kanssa samaa mieltä siitä, että rasteja oli mukava ratkoa. Martti hienosti käyttänyt maaston parhaat kohdat hyväkseen ja antanut maaston asettaa tehtävien vaikeuden. Vaikkei radalla tullut virheitä, niin toisella kierroksella huomasin ainakin kaksi kohtaa, jossa olin tehnyt selvän kartanlukuvirheen, vaikka nämä virheet eivät johtaneetkaan väärään vastaukseen.
Koulutustilaisuuteen osallistui 24 henkilöä, josta olin positiivisesti yllättynyt. Ravintolapalvelut olivat ensiluokkaista tasoa ja iloinen yllätys kuntorasteilla. -
nimimerkkiPekka
15.10.2013 klo 11:19Todella erinomainen A-tason rata. Niin kuin Jari totesi, oli kiva vaihteeksi ratkoa tehtäviä nopealla rytmillä.
Martin radoilla on aina mukava käydä