Keskustelu
« aihelistaan
Facebookissa tarkkuussuunnistajien kansainvälinen ryhmä
-
nimimerkkiLauri
14.9.2013 klo 19:13Kaikki halukkaat tarkkuussuunnistajat ovat tervetulleita liittymään facebookiin tarkkuussuunnistajien kansainväliseen ryhmään. Ryhmän nimi on "Bearing towards the C-flag" eli suomeksi "suunta kohti C-lippua". Perustin ryhmän keväällä 2012, eli se on ehtinyt toimimaan yli 1,5 vuotta. Ryhmässä on tällä hetkellä lähemmäksi 70 tarkkuussuunnistuksen ystävää. Suomesta tosin vain minä, Antti ja Miia.
Ryhmä on "salattu", eli sitä ei löydä itse etsimällä, vaan sinne pääsee kutsusta. Voin kutsua kaikki halukkaat facebook-tilin omistavat suomalaisetkin mukaan. Lähetä minulle sähköpostia osoitteeseen lauri.a.kontkanen at student.jyu.fi, niin lisään sinut ryhmään. Ilmoittautuessa tarvitsen joko nimesi tai facebook-tilisi sähköpostiosoitteen, jotta voin kutsua sinut ryhmään.
Kanavalla käydään eri maiden kisoja läpi milloin mitenkin ja se toimii erittäin hyvin mainoskanavana muiden maiden kilpailijoille. Siellä tulee myös nopeimmin kilpailukutsut yms. perille, yleensä noin viikkoa ennen sähköposteja. -
nimimerkkiLauri
14.9.2013 klo 19:17Tänään mm. keskustelun aiheena ovat huonosti ratamestaroidut Norjan mestaruuskisat. Muun muassa Martin Jullum toivoo tulevaisuudessa, että SM-kisoissakin käytössä ollut nollatoleranssin ilmoittaminen tulisi sääntöihin.
Mukaan mahtuu enemmänkin suomalaisia!
Keskustelu kielenä on luonnollisesti englanti. -
nimimerkkiLauri
3.2.2015 klo 11:40Nostan tämän viestiketjun pitkästä aikaa ilmoitusluontoisesti esille. Yllä ohjeet facebook-ryhmään liittymisestä. Ryhmässä nykyään reilut 90 jäsentä ja suomalaisiakin ryhmässä kymmenkunta. Hyvä paikka välittää ja saada infoa tarkkuussuunnistuksesta ympäri Eurooppaa.
Osallistu keskusteluun
Roskapostin esto ei onnistunut. Ole hyvä ja yritä uudelleen.